O nas

Jako HR EFFECTS świadczymy usługi doradcze i wdrożeniowe dla Klientów, którzy pragną podnosić swoje standardy zarządzania, a tym samym poprawić wskaźniki biznesowe w swojej firmie.



Naszą specjalizacją jest rozwijanie kultury organizacyjnej zarówno w zespole jak i w całej organizacji. Realizujemy to dzięki zastosowaniu sprawdzonych narzędzi, które rozwijają kompetencje naszych Klientów w kierunku budowania spójnego, autentycznego i skutecznego przywództwa. 

Doskonale wiemy, że wprowadzenie tego rodzaju zmian trwa kilka miesięcy, a na istotne efekty w postaci poprawy poziomu zaufania, wzrostu zaangażowania oraz identyfikacji pracowników z firmą, trzeba czekać kilkanaście miesięcy. Jednak obserwując firmy, które zdecydowały się na ten krok razem z nami wiemy jak ważne jest kompleksowe podejście do personelu, który zamiast być coraz bardziej „ciągniętym” przez pracodawcę, zaczyna pchać zarząd w kierunku rozwoju i sukcesów.

W naszej pracy wnikliwie słuchamy Klienta, drobiazgowo analizujemy zastałą sytuację, kreatywnie tworzymy plany rozwoju, rozważnie planujemy ich wprowadzenie i z pełnym zaangażowaniem wspieramy implementację zmiany. Każdy stworzony przez nas program rozwojowy koncentruje się przede wszystkim na realizacji celów Klienta.

Tym co wyróżnia HR EFFECTS to profesjonalizm, realne wsparcie w tej delikatnej materii jaką  jest relacja międzyludzka oraz determinacja.
 



WSPÓŁPRACA Z HR EFFECTS TO:

 

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników odzwierciedlające się w większej ilość obsłużonych zleceń, opracowanych ofert, dosprzedaży, identyfikowaniu się pracowników z potrzebami klientów i aktywnym rozwiązywaniu ich problemów
     
  • Zwiększający się poziom NPS świadczący o tym ilu odbiorców poleciłoby produkt lub usługę naszych Klientów swoim znajomym
     
  • Oszczędności wygospodarowane z wysokiej gospodarności pracowników identyfikujących się ze swoją firmą
     
  • Wzrost odpowiedzialności za błędy przejawiającej się w zgłaszaniu błędów, aktywnym poszukiwaniu przyczyn źródłowych problemów oraz wdrażaniu działań zapobiegającym występowania podobnych błędów w przyszłości
     
  • Skuteczni menadżerowie, którzy przede wszystkim wspierają i rozwijają swój zespół pozwalając mu na samodzielność, działanie i uczenie się
     
  • Niższa usterkowość wynikająca z większej prewencji w obsłudze